Derya_ Kızlar iyi akşamlar, 20 günlük kızım 4 gündür sürekli ağlıyor gündüzleri hiç uyumuyor memeye koyarsam susuyor biraz sonra yine ağlıyor hep ağlıyor uyumakta istemiyor ne yapcamı şaşırdım😓
busra37 Derya_ benim kızı da öyleydi ilk doğduğu zamanlar yenidoğn sürekli uyur derlerdi benimki asla uyumazdı. Gazdanmış meğer vede kolikti. Geçti şükür.o günler şimdi diş huysuzluğu var
Asas Derya_ gaz sancıları başlamıştır muhtemelen bol bol masaj yapın gazını çıkartıyor olması gazın bittiği anlamına gelmez 3 ay çok çektik biz gazdan 😐
eymenhumeyra Usutmus olabilirmi benim kizimda ayni oldu surekli agladi ayaklarini karnini sicak tuttuk duzeldi 1 aylik olduk bizde gece ustunu aciyo daha simdiden sicak diyede ince giydirmistim
Derya_ eymenhumeyra gece kalktığımda elleri buz gibiydi üstü ince değil halbuki üstüne örtüyorum nasıl geçer peki
eymenhumeyra Derya_ sicak su torbasini karnina ayaklarina tuttum yuz ustu yatirdim osekilde rahatladi kaynar su yapmicaz tabi hafif isitmak yeterli suyu ilik 😊 usutunce gazda oluyo rahatsiz ediyo bebisleri bide kendinide korumalisin annedende geciyo
eymenhumeyra Derya_ geceleri bazen soguk oluyo ona gore giydirirsin bi kat daha ben gunduz zibin giydiriyosam gece serinse tulum giydirip yatiriyorum mesela cunku kucukler h3men etkileniyolr
busra37 Derya_ gaz danlası kuklandık biogaia çok memnun kaldım bide kendimi strese sokmamaya çalıştım bende de etkileniyodu benim kızım hala da öyle
busra37 Derya_ ama bazen gaz damlalarıda fayda etmiyo zamanı var geçmesi için bizşm elhamdülillah 4. Ayda yavaşladı
Derya_ Sinemsc damal değilde suda karıştırılcak toz verdiler eymenhumeyra çok teşekkğrler denicem mutlaka