Babysezgin klima 20deyken oda 29 derece ben anlamadım bu işi 🤷🏻♀️ 24e düşürdüm fanı da en aza indirdim kapı da yarım açık bakalım bu gece nasıl olcak. Dün gece 26da çalıştırdım salon biraz büyük de zaten o dereceden daha sıcak oluyor içerisi. Nem alma modu demişler internette kullandınız mı öyle hiç ?