Caglasaglamm 10 gün önce doğum yaptım sütüm var ama yetmiyor sma mama aldım kabızlık yaptı önerdiğiniz mama varmı
Glsh13 Caglasaglamm benim kizimda 20 gunluk.hipp mama kullaniyorum memnunum bi problem yasamadik.doktorumuz ya aptamil yada hipp dedi
FerdAzraMira Caglasaglamm doğduğundan beri meme+mama ile besleniyor hipp combiotic kullanıyorum çok memnunum sorun yaşamadık
duygu2702 Caglasaglamm benm oglumda 4 aylik ilk aydan beri hipp combiotic kullanıyoruz cok memnunum hic bir yan etkisi olmadi kilo alimi da iyi durumda
Deletedmom5284 Caglasaglamm uzun uzun emzirin daha 10 günlükmüş yeterki olacaktır çişli bezlerini takip edin bol bol işiyorsa mamaya gerek yok