Kkizilay2 Arkadaşlar çocuğum iki buçuk aylık, tv izlemeyi çok seviyor her fırsatta tv izlemek istiyor ışıkdan dolayı mı acaba, ona çok zaman ayırıp konuşuyorum ama yine de gözü tv da hep. Bebeği böyle olan var mı acaba ?
Farahzeynep Kkizilay2 çok renkli ve sesli olduğu için dikkatini çekiyor, benim kızım da öyleydi, tvyi kapatırdım siyah ekrana bakardı bir 5 dakika sonra kafayı çevirirdi 😂
BurcuAnne Kkizilay2 benim kızımda 2 buçuk aylık ben tv açmıyorum izlemesin diye ama açık olsun ne kadar konuşursan konuş tv bakıyo
Muhammedd23 Kkizilay2 benimkide öyle ekranda saniyede bir sürü bişeyler çıktığı için dikkatini çekiyor. Biraz geçse özellikle reklam isteyecekler. Tv den anlar olduklarında zararlı şeyler izlemeseler bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Kkizilay2 Farahzeynep acaba bi zararı olur mu ben kapatamıyorum zaten hep evdeyim bide onu kapatırsam çok sıkılırım.
Kkizilay2 Acaba bi zararı olur mu ben kapatamıyorum zaten hep evdeyim bide onu kapatırsam çok sıkılırım.
Farahzeynep Kkizilay2 çok fazla maruz kalmaması gerekiyor, tvyi göremeyeceği şekilde yanınızda oturtun, 0-2 yaş arası günde 1 saatten fazla tvye maruz kalması otizm, geç konuşma gibi şeylere neden oluyormuş.
elifakdeniz Benim bebeğimde 2buçuk aylık doktor tv telefon tablet uzak tutun dedi gerçektende sizin dediğiniz gibi açık olduğu anda gözünü kırpmadan bakmaya başlıyo hemen konumunu değiştirip görmesini engelliyoruz yada kapatıyoruz