Yenianneiremm Meraba anneler , benim bebeğim 3 buçuk aylık, bunca zaman sütüm vardı, bebeğim de alışkanlık yapmıştı, her gece saat 2 de ve 4 te emziriyordum. Artık sütüm bitme noktasında . Gece uyanmaya başladığında sütüm olmazsa mama verebilir miyim ?
Irmakprensesinannesi Yenianneiremm tabiki verebilirsin ac uyutcak halin yok mama ve meme gidebilirsin en azından bebeğin rahat uyur
Asl90 Yenianneiremm evet verebilirsiniz ama doktora danışın gerek görürse başlayın. Sütünüzün azaldığına emin misiniz nerden anladınız. Özellikle gece emzirmesi çok önemli bence biraz daha ısrarcı olun gece süt hormonları daha aktif çalışır ve süt artar
Esmerbomba Yenianneiremm tabiki vermelisin daha kucuk oldugu için yattıgı yerden verme kucagına al ver tıkanmasın.