GULCE02 bizim doğduğundan beri düşük, referans aralığı 25-55 3 gün önce kan verdik 14 çıkmış. Zaten immunoloji takipliyiz bağışıklık ile alakalı bazı kan değerlerimiz de düşük. Hatta bana 1 Ay öncesine kadar böyle bir sıkıntı olduğu da söylenmemişti 1 Ay öncesinde doktor nötropeni açısından da değerlendirecegiz çocuğu deyince nasıl yani dedim. Sizin degeriniz kaç?