Bercestee Kızlar göğsüm yumuşamaya başladı. Bu sütüm azalıyor anlamına mı gelir?Bebeğim 5 aylık,bu aylarda acaba böyle olması normal mi? Kafamda bi dünya soru🙄
Zuhalhlt Bercestee ay benim de öyle ilk zamnlarki gibi sert değil dolu dolu olmuyor ama süt olmadığı anlamına gelmiyor bu tabiki var sütümüz bebis emdikçe o süt gidişini hissediyorsanız sıkıntı yok demektir 😊
BirPatiSever Bercestee göğsünüz terbiye olmuş. Süt olmadığı anlamına gelmiyor yani. Yumuşaması çok normal. Benim de 2. ayda terbiye olmultu. Bebek emdikçe süt inecek.
Naz_ve_annesi Bercestee Bir emzirme danışmanı “İlk zamanlar süt kanalları dar olduğu için göğsünüz şiş olabilir. Zamanla genişlediği için o şişlik kalmaz” diyordu. Stres yapmayın sütünüz yetiyordur stres yaptıkça yetiyorsa bile o stres sebebiyle azalmasın sütünüz. Birde tahin ve pekmez karıştırıp yiyebilirsiz süt arttırmaya çok iyi geliyor denemek isterseniz eğer.
Asl90 Bercestee tabiki değil gögüsleriniz terbiye oldu demek o olması gereken bu yani rahat olun. Benim çok erken yumuşadı herkes aa gögsün küçülmüş sütün azldımı diyip duruyordu tabiki de dinlemedim onları 😂 22 aylık bir oğlum var ve hala emziriyorum gelişimide hep önde oldu. Rahat olun kulaklarınızı kapayın bu tür yorumlara stres olursanız o zaman azalır o yüzden bol su beslenmeye dikkat rahat kafa = süt demek
Mervebbr Yumşak memedende süt olur bol bol dinlenin olumlu şeyler düşünün gögsünüz sertleşicektir merak etmeyin ☺️
Bercestee Mervebbr İlk zamanlar dolu dolu oluyordu göğüslerim ama sanki şimdi yetersizmişim gibi hissediyorum
Bercestee Zuhalhlt Ayy valla ben onu bi türlü hissedemedim. Annemde hep soruyor o his var mı diye ama ben mi farkedemedim anlamadım gitti
Elakizz Bercestee ya benimde bebeğim 5 ay 10 günlük aynı şekilde 2 gündür göğsün yumuşak ve süt inişini hissetmiyorum eskiden sızı olurdu 2 gündür olmuyor acaba azalmaya mı başladı anlamadım
Bercestee Elakizz Emme kuvvetiyle alakalı olabilir mi acaba bu yumuşama durumu? Hemen boşaltıyorlardır belki. Kendimi böyle avutuyorum
Elakizz Bercestee tabi artık eskisi gibi uzun sürmüyor emmesi kuvvetli olduğu için çbuk emiyor ama yinede bende azalmış gibi hissediyorum niyeyse
Alminazli Bı sure sorna terbiye olurmuş meme o yüzden yumuşak olurmuş benim kızım 23 aylık hala emiyor pamuk gibi oldu artık göğüslerim ama lıkır lıkır içiyor elinizle kontrol edin bebeğinizin içip icmedigini anlamiosaniz
Bercestee Alminazli Ayy maşallah bol bol emsin bebeğiniz. Dolu olunca mutlu oluyodum sütüm var diye, bi anda yumuşayınca işte telaş yaptım
Alminazli Bercestee Telaş yapmayın elinizle kontrol edin ara ara anlarsınız dolu olup olmadığını zaten bol bol sütünüz olsun inslalah ben 1 ay sütüm gelsin die çok çektim şimdi de nasıl biraktiririm die düşünüyorum hayat işte 🤷
sedaozan Bercestee ende hep öyle düşünürdüm ama mememi sıkınca süt çıkardı ☺️ göğüsler terbiye olduğu için ve bebek artık daha güçlü çektiği için göğüste yumuşama normal merak etmeyin ☺️
balbal26 Bercestee memeleriniz terbiye olmuştur. Hem de yumaşak meme yağlı süt demek, emzirmeye devam edin. Kilosunda problem olmadığı sürece endişe etmeyin.