Yaseminden Bebeğim 3,5 aylık inek sütü alerjisi var hangi alerji maması daha sağlıklı ve güvenilir sizce kullananlarım yorumları çok önemli
Goktugunannesi1234 Yaseminden doktorunuz karar veriyor ama bizimki anne sütü alıyordu bir kere sütüm azaldı diye mama almıştım evolvia rp1 tadı kötü değil. Çocuğunuzun kilosu yerinde ise evolvia rp1 kullanılabilir ama kuzenimin çocuğunun kilo problemi vardı doktor ona farklı bir mama yazmis kilo aldıriyormus hemen.