Hanımlar merhabalar çocuğum henüz 1, 5 yaşında ve geçenlerde boğaz enfeksiyonundan dolayı antibiyotik ve maflor kullandık ishalide vardı çünkü neyse sonrasında çok fazlasıyla pişik oldu böyle yanık gibi kıpkırmızı zaten pişik önleyici Krem kullanıyorum sürekli olarak her alt değişiminde Bepanthol kullanıyorum bunun dışında acaba antibiyotik mi alarji yaptı diye düşünüyorum ve hametan ve fito kremleri karıştırıp sürmemizi önerdi eczacimiz onuda 2 gündür kullanıyorum herhangi bi değişiklik olmadı bugün sarı kantaron yağı aldım kullanıp kullanmamak ya çok kararsızım sizler ne önerirsiniz yardımcı olursanız çok sevinirim yarin doktora götürmeyi düşünüyorum