Kızlar merhaba arkadaşımın bebeği 17 aylık Sezeryan yapalı 17 Ay oldu yani Sezeryan çizgisi bu şekilde kırmızı gibi ve hafif kabarık duruyor ben ondan sonra doğum yaptım ve Sezeryan çizgim hafif çizgi gibi yani olmadı gerektiği gibi lazere gidiyor da bugün kız bana gelen müşterilerin ameliyat yeri böyle değil seninki farklı duruyor demiş kafası karışmış bu şekilde olan var mı bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi