İktisat mezunuyum bankacılık da okudum önlisans. Bir kızım var. Polislik çok istemiştim olmadı hala içimde tabi ama kızımı bırakamam tamamlamak için. Lisans KPSS çok zor biliyorsunuz. Dilim yok.
Bebeğiyle KPSS kazanan atanan var mı nasıl yaptınız . Fikirlerinizi almak istiyorum. Ünide kalmayı çok istedim dili geliştirip . Ama maddi olarak aileme bağımlıydım ve mümkün olmadı. Kendime güvenimi kazanmak için kızımın geleceği için bi yerden başlamak istiyorum. Katiplik, gardiyanlık, bankacılık hepsini deneyebilirim. Nasıl bi yol çizmemi önerirsiniz