Kızlar bı komşum var 2 oğlu var bu sene 9 yaşına giricekler biri normal ama bı tanesi sürekli her gördüğüne sarılıyor kendi başına giyinemiyor annesi su satırı yazicaksin diyo o yan sayfanin satırını yazıyor annesi biseyi yapma dediğinde asla dinlemiyor ayaklarını yere vurup hayır ben yapmadım die bagrio kendi yaptigi şeylerde bile yapma dedigin şeyi asla umursamıyor onunla konuşmak istediğinde sana cevap vermio bazen de çok geç ve mantıksız cevaplar verio takıntılı kelimeler kullanıyor ve bugün neler yaptın die sorduğunda asla yanıt alamiosun o an oturuyosa oturdum dio sadece sürekli daha aklıma gelmeyen birçok şeyi var komşum doktora götürdü ama bişey yok demiş pedegog npamali belki fikri olan etrafında böyle biri olan vardır bana sorar misin bı çaresi olan vardır belki dedi