[silindi] benim kızım da çok çok hareketli , iki ay tamamladı yere bırakıyordu kendi dönmeye başladı, 3 ayı tamamladıdi yere bıraktığım gibi dönüyor, neredeyse emekleme hareketleri yapacak. Sürekli kucağımda yatar pozisyonda tutamamki, kucakta oturur pozisyonda tutuyorum. ,İlk kızım destekli 4ay da oturtmaya başlamıştım uzun süreli değil , denemele yapıyorduk. 6 ay çok geldi , bebekler sürekli deneme peşinde, akışına bırakıyor bebeğimi gözlemliyorum🤔