Edaa28 Bebeği 0-2 yaşında olup otizm tanısı konan var mı veya şüphelenilen bir durum .. varsa nelerden şüpheleniyorsunuz?
Deletedmom0099 Edaa28 18 aylıkken silik otizm teşhisi aldık ama aslında uyaran eksikliğiymiş. 2 yaşında tanımız kalktı uzun uzun anlattığım 2 postum var okumak isterseniz etiketleyeyim sizi
Rkyyksl Komut almama İsme bakmama Takıntılı hareketler Anne babayı tanımama Oyuncaklarla amacına uygun oynamama ( arabanın sadece tekerini çevirme gibi) Taklit becerisi gibi gibi Instagramdan Sabri Hergüneri takip ederseniz detaylı anlatıyor