Son aldığım pakette dikkatimi çeken bir şey var sizlerde de var mı merak ediyorum. Bel kısmında pamuklar yığılmış ve içerisinde boncuk gibi sertlikler var acaba beklediği için jeller mi kurumuş diyorum. Kampanya dan almıştım kampanya diye kötü ürün mü gönderiyorlar acaba ☹️