Alnalprdha Normalde emzikle zallardim uyurdu çok rahattı ama 1 ay bile olmamıştır emerek uyumak istiyor ve beni asla bırakmıyor emziği vermeye çalışıyorum bir evreden sonra kıyameti koparıyor ya ben ne yapicam …