Oğlum 3,5 aylık. Bundan 1 ay öncesine kadar günde 5-6 defa kakasını yapardı. Birden 3 günde 1 kakasını yapmaya başladı. Doktorumuza aylık kontrolünde sorduğumda 5 gün yapmazsa kabız olabilir demişti. Her gün sütümle 1 çay kaşığı zeytinyağı karıştırıp vermemi önerdi. Son kakasını 4 gün arayla yapmıştı. Bu sefer 5 gün bitti ama kakasını yapmadı. Spor hareketleri yaptırdım, karnına zeytinyağı ile masaj yaptım, ılık su ile duş aldırıyorum, poposuna zeytinyağı sürdüm ama hiç bir işe yaramadı. Ara ara ıkınıyor, bazen ıkınmaktan uykusundan uyanıyor. Bugüne kadar keyfi yerindeydi ama bugün artık yerli yersiz ağlamalar, huysuzluklar başladı. Tecrübeli annelerim siz neler yapıyorsunuz bu durumlarda ?