Makasal Gece maması veren var mı acaba. Veriyorsanız da hangi markanın hangisini veriyorsunuz ve hangi markadan memnunsunuz. Yani bu kaşık mamaları oluyor ki arılac filan anları diyorum. Yani vermek şart mı 😂