Merhabalar, kızım 6 aylık iken süt alerjisi tanısı kondu Şuan 11 aylık .
Ben ve bebeğim 3 ay kadar diyet yaptık. Sonra ben süt ürünlerini tüketmeye başladım. Yani diyeti açtım. Doktora randevu aldım. Doktora gidene kadar kızımın diyetine devam ettik. Bana kilo alımı iyi olduğu ve ben yediğim , emzirdigim halde belirti olmadığı için diyeti açalım dedi. Yoğurt çorbasıyla başladık..üç gün birer çay bardağı kadar verdim.. Her hangi bir belirti olmadı. Sonra biraz zaman geçince sırasıyla yoğurt ve peynir denedik yine belirti olmadı. Geçtiğini düşünüyorum ama bir kaç gündür sulu kaka yapıyor. İshal diyemem günde bir ya da iki kere sulu kaka yapıyor. Sabahları normal oluyor çoğu zaman. Acaba anne sütü aldığı için mi yoksa alerji devam ediyor da bağırsaklar tepki mı veriyor? Bu konuda bilgisi olanlar varsa yazabilir mi lütfen ?