Annesinin1tanesi Alyask 50 günlüktü 3 numaraya geçtik yeni doğan 2 numara artık çok sıkmaya başlamştı bende 3. Numara aldm 1 haftadr kullanıyoruz
Cutebaby Alyask 2 ay 20 günlüktü 3 numara prıma Aktuğ bebeğe geçtim 2 numara bezde arttı baya bacaklarında poposunda iz oluyor diye direk 3 numaraya geçtim
Annesinin1tanesi Alyask evet 1 ve 2 ye oranla daha yoğun kokuyor ama şuana kadar herhangi bir sıkıntımz olmadı çok şükür itiraf etmeliyim ki kokusunu çok seviyorum 🤗
Annesinin1tanesi Alyask inş. Olmaz 1 haftadr kullanıyorum daha hiçbir sıkıntı olmadı inş. Hiçte sıkıntı olmaz bebişlermzde🤗
Betus Alyask prima 3 kullanıyorum valla parfümüde ağır hem kötü koku yapıyo hemde sızdırıyo kakasını 🤦🏻♀️
Alyask Betus hadı yaa 😬😬 Ben daha dün geçtim sızdırıyomu gercekten 1 ve 2 de öyle bı durum yaşamadım hıc 😳
Kbr açıkçası İki numara iz yaptı heryerini 3numaraya geçtik yine iz yapıyo acaba ben mi.bilmiyorm bez baglamasini anlamadım 6kiloyuz 🙄
songulfatiharas Aktif bebek iz yapıyor çünkü kenar lastikler sıkı ve sert primum care iyi o konuda iz yapmıyor
Alyask songulfatiharas evet ız yapıyor ama cesaret edemıuorum degıstırmeye pışık yapar dıye doğduğundan berı prıma kullanıyoruz