Nsnsnan Merhabalar bebeğim (erkek)2 aylık belli saatlerde ağlama krizine giriyor ne yapsak susmuyor ne yapmam gerekiyor.
gunbaharrrrr Nsnsnan 3 ay 9 günlüğüz hala ağlama krizleri devam ediyor oğlumun . Artık bitsin diye çaresiz ce bekliyorum