Asiye07 meme ucuncua aydan itibaren terbiye olur. Bu şu anlama geliyor; artik onceki gibi surekli sut uretmiyor. Bebegin ihtiyaci kadarini uretiyor. Annelerde bu durumu sütüm azaldi gibi algilayabiliyor :) tas gibi olurdu, süt sizardi simdi oyle olmuyor diye endiselenebiliyor. Ama bu normal ve beklenen bir durum. Bir de pompa asla bir bebegin emdigi kadar süt cikaramaz bu sizi yaniltmasin.