Myagz aynı senin yöntemine gittim bende süt fazlalaştıkça mamayı azalttım gece öğününde veriyorum gündüzde artık çok isterse kandırmak gibi az mıktarda uykuya geçişte veriyorum bir iki kez. Evet süt alınca benimkinin de uyku süresi az Hatta bugün eşime söylüyordum bu çocuk beni emine uyku süreleri az diye hipp ten aslında memnunum, aptamil kullanan bi kaç kişiye rastladım çocuklar olabildiğince tontişti bende ister istemez acabalara düştüm sonuçta bebekte aşırı kiloda çokiyi olmuyor bence