geceuyumayanne1
Ben beyaz kilimime kocacığımın dökmüş olduğu kahve lekesini vanish kosla ile çıkarttım, üzerine kapağın yarısı kadar döktüm, kapağın arka kısmıyla ovaladım, baya 6-7 saat bekledi öyle sonra ıslak bez ile baya foşur foşur sildim, normal süpürgeylede çektim rengine kavuştu 😂😅 süpürge kısmı hariç tavsiye ederim, belki işe yarar.
A101de 3 lt vanish 60 tl, 1 lt vanish 35 tl idi.