Bebeğim 6 gün sonra altıncı ayına girecek ama birşeyleri tutamıyor. Kavramada güçlük çekiyor. Biz eline vermeden tutamıyor. Elleri sağlam tutuyor ama sanki kollarında derman yok gibi. Sürekli elleri ağzında. Uzandırdığımızda ellerini yana koysak aklına gelmiyor kımıldatmak. Bu sizce normal mi? İlk olduğu için nasıl davranmalıyım bilmiyorum