6 ay 7 günlük bebeğim ek gıdaya da başlayalı yaklaşık 2 3 hafta olacak bir sıkıntımız yok ama kakasını katı yapmaya başladı hep zeytinyağı da kullanıyorum ayrıca mamada veriyorum ona. Da zeytinyağı koyuyorum her gün de yapıyor neden katı yapıyor acaba normal mi kabızlık desek her gün yapıyor