İyi akşamlar kızlar oğlum 13 aylık yeni yeni yürümeye başladı demin ayaktayken ayağı kaydı ağzı üstüne yere düştü ağzı parkeye deydi biraz kanadı dişi dudağını partlatdı ne yapmam lazım mikrop kapmaması için çok korkuyorum evde tekim birde elim ayagima dolandı doktoramı götürsem acaba şuan kanama durdu ama enfeksiyon kapar diye korkuyorum