Kuzeymerve eşim nöbet usulü çalışıyor 1 gün çalışıyor 2-3 gün evde oluyor o evdeyken yapıp dolaba koyuyorum.
Mesela sebze yemeği yapamazsam salata yapıp yağ dökersem sebze yemeği niyetine yiyebiliyorum.
Çorbalarımı çok yapıp kavanozlara konserve yapıyorum buzdolabına koyuyorum. Her gün çorba yapmak zorunda kalmıyorum.
Nohut fasulye gibi şeyleri haşlayıp buzluğa attım. Maydanoz felan doğrayıp buzluğa koyuyorum. Sarımsakları soyup zeytinyağına koyup buzdolaba koydum. Böyle pratik şeyler yapmaya çalışıyorum
Mesela annem arabaşı çorbasının ununu kavurdu buzluğa koyduk ben yapacağımda çıkarıp sulandırıyorum tavuklarını atıyorum al çorba 😇