Elaninannesiiii Minikkoala1 tabikide atılır canım. BM genelde öyle kullanıyorum. Bayiden 10 tane falan alıp buzluğa atıyorum. Bulunduğumuz yerdeki marketlerin ekmekleri ekşi kokuyor ertesi gün. Bende öyle yapıyorum.
Aysenurkp Hep atıyoruz normalde 10 15 tane taze ekmek alıp her gün 1 tane çıkarıyoruz yoksa mümkün değil her sabah markete gitmek 😃
Minikkoala1 Aysenurkp atılıyormuş evet yazmış arkadaşlar iyi fikir ya bende köy ekmeği buldum napsam bilemedim iyi oldu bu 😇