Derinminakolay Kızlar 3ay 20 günlük kızım el ve ayaklarında genel olarak soğuk oluyor neden olabilir yaşayan varmı oda sıcaklığı gayet iyi ve yaz ayındayız zaten yardımcı olan olur sevinirim 🙏🏻
Denizanne Derinminakolay benim kızım 1 aylık onunda öyle. O yüzden üşüyor mu üşümüyor mu hiç emin olamıyorum
MomSEA Derinminakolay benim oğlumda öyle haftaya 2 aylık olacak eli ayağı soğuk oluyor. Yaz üstelik 🤷♀️
Smrenes Bebeklerin çoğunda olan bişey kan dolaşımıyla alakalı bebek büyütüp hareketlendikçe ısınacak 6 aylık oğlum hala arada soğur ama genel olarak sıcak sayılır ama bu üşüdükleri anlamına gelmiyor bebekler ayaklarından üşütmezmiş bu arada..
Deletedmom115 Derinminakolay Uç noktalar olduğu için genelde el ayaklar soğuk olur. Kan akışıyla ilgili.
Omr_19 Benımde 3 ay 11 gunluk bı oglum var ayakları buz gıbı ama corap gıydırmenın dogru olmadıgını soyluyorlar hele kı yatarken kesınlıkle gıyılmemesı gerekıyormus soguk olması usudugu anlamına gelmıyormus
ebru23 Derinminakolay doktorumdan öğrenmiştim . Benim kızımda aynıydı bebekler vücut ısılarını kontrol edemediklerinden elleri ayakları soguk olurmus üşüyüp usumedigini anlamak icin göğsünden kontrol etmek gerekirmiş