Newmom123 Herkese merhaba covid oldugum donem sutum azalmis bebegim doymuyor gibi hissediyorum. Az once sagdim 70 ml sut cikti iki memeden. Oldukca az geldi miktar bana. Covid oldugu donem sutu azalan var mi?
balkizimbebegim Newmom123 o dönem rahatsızlık ve yorgunluktan tabi bide düzgün uyuyamadığım dönem azalmıştı ama bir derin uyku sonrası toparlamıştı hemen şükür, belki sizde yorgun ve uykusuzsanız ondan azalmıştır
Birceninannesi Newmom123 geçmiş olsun. Evet vücut enerjisini hastalıkla savaşmak için harcadığından süt üretimi azalıyo. Ben de geçirmiştim nerdeyse kesilecek kadar azalmıştı. .Ama siz emzirmeye devam edin antikor geçsin bebeğinize. Toparlandıkça artıyor süt