kızlar bebeğim 1 yaşına yeni girdi emziriyorum ve günde üç öğün ek gıda veriyorum aralardada meyve vs ama asla doyumluk yemiyo ardından emmek istiyor emzirmeyi azalttım baya yemek yesin diye ama yine yok herşeyi yer fakat az az yer ben bir kase çorbayı bitirsin istiyorum herşeyi yarım bırakmasından bıktım artık sizin bebişler nasıl acaba mesela sabah kahvaltıda iki zeytin iki dilim kaşar yarım yumurta az bişeyde helva yedi ardından emdi ama sonraki öğünlerini az az yiyo 🥺