Merhaba hanımlar,
Kızım 15 aylık. Arabayla gitmeyi hiç sevmiyor. Çok sıkılıyor. Kitaplar oyuncaklar kısa süreli çizgifilm vb hiçbiri çözüm olmuyor. En fazla 1 saat idare edebiliyoruz. Tatile gitmek istemiyorum bu yüzden. Gece yolculuğu dışında öneriniz var mı