Dmrcnn Tomris-Hatun ahahaha güldüm ya😁 ben de 30yasımdayım ve hiç sivrisinek ısırmadı arıda sokmadı yanımdaki herkesi ısırır sivri ama bni ısırmaz hiç anormal bi durum gbi düşünmedim😂
ObirAnnnee Tomris-Hatun Kanınız 0 grubuysa genel olarak dediğiniz doğru. Benim oğlum, yiğenim ve eniştem 0 grubu genel olarak sivri yaklaşmaz ama yersede direk alerji olup kabarıyorlar tuhaf şekilde.