10 aylık kızım çıt olsa uyanır çünkü evde hep ikimiz tektik. Ve sadece emerek uyur o da kucakta değil yanına bende uzanicam o şekilde emerek uyur başka türlü sallama vs asla uyumaz. Annemlere yaylaya geldim eşim görev için yurtdisina gitti 3 ay burdayım yayla evleri iki katlı yukarda uyutsam ağlasa duyamam assagda sadece salon tuvalet mutfak var e gelen giden insanlara gidin susun diyip duramam ayıp olur illa ki ses olacak nasıl alistirabilirim asla uyumuyor seste çok huysuz oluyor:( bir de babam dayilarim vs erkekler illaki oluyor evde emzirmeden nasıl uyutabildim bana yardım bacılar:(((