Mihrimahveannesi
Mihrimahveannesi
Benim bebeğimde bir aylık neredeyse doğduğundan beri ıkınıyor kakası bazen mukuslu bazen normal hırıltısı var ağlama nöbetleri falan yok fakat çoğu kez çok huzursuz sinirli aşırı emme isteği var kusmaları fazla ankarada alerji prof bülent şekerel e götürdüm kan olmadan diyet veremem dedi şehir hastanesinde prof ersoy civelekle online görüştüm benzer şeyleri söyledi mesicalparkta çocuk doktoruna götürdüm normal dedi ama çocuk ıkınmaktan uyuyamıyor sesli kaka yapıyor nurse ve biogai kullanıyorum etkileri tartışılır önerisi ve tevsiyesi olan varsa çok mutlu olurum