Sara74 aynen öyle ben de batmanda yaşıyorum şu an bütün çocuklar hasta. Yetişkinler de aynı şekilde tekrar salgın başladı çok kötü geçiyor 2 gün ateşi geçmedi oğlumun. Şimdi çok şükür ateş falan yok ama aşırı derecede iştahsızlık var büskivi yemesini istemediğim oğluma bi iki parça yese de ilaç versem diyecek duruma geldim o kadar üzülüyorum ki ağlıyorum artık. Sadece mamayı kabul ediyor eridi gitti resmen😢