Eminekybn61 2 yaş gereği yaşadığınız normal. O da kendi benliğini yeni keşfediyor. Mümkün olduğunca onunla inatlasmamanizi tavsiye ederim. İnatlasmak, net bir şekilde hayır olmaz demek ters tepecektir. Eğer ona zarar vermeyecek bir şey istiyorsa genellikle izin verin. Eğer o an gerçekten yapmaması gereken bir şey istiyorsa dikkat dağıtma yoluna gidebilirsiniz. Hayır demek yerine sakince yapmaması gereken davranışın nedenini belirtebilirsiniz. (Sakince; eğer oraya çıkarsan düşebilirsin ve canın yanar. Canınin yanmasını istemiyorum gibi) Herşeyi denemenizde rağmen yine de öfke ve ağlama nöbetine girdiyse de bırakın duygusunu yaşasin. Siz sakin kalın ve duygu yansıtması yapın. Yani onun duygularını anladığınızı ona sözlü olarak ifade edin. ( mümkün olduğunca en sakin ses tonuyla üzülme ben yanındayım anne yanında deyin.mumkunse bunu sarılarak yapın. (Örneğin; Şu an dışarı çıkmak istiyorsun ama çıkamadığın için çok üzüldün seni çok iyi anlıyorum. Ama geçecek ben yanındayım diyin. Sakinleşmesi bu şekilde kesinlikle kolaylaşıyor.) Benim kızım da 24 aylık. Bu gibi durumlarda yaptıklarımi anlattım. Kolaylıklar dilerim😊