33 aylık oğlum 2 ay önce krese başladı ve hastalıklar yakamizi bırakmıyor öncelikle geçmeyen bir geniz akıntısı ve öksürük var,sumkuremedigi için sumuklerin rengi yeşil içe akıyor öksürüyor sürekli ne yapsam geçmiyor bir kere boğaz enfeksiyonu geçirdi mecburen antibiyotik kullandık o ara azalmıştı 1 hafta sonra bir daha başladı varmı aynı durumu yaşayan 5 doktora götürdüm hepsi balgam söktürücü verip yolluyor lütfen yardım :((