Eniz1907 ben iki kere geçirdim canım. Öncelikle düşünce olarak iyileşcem geçecek de korkma. Verilen ilaçları düzenli kullan. Beslenmene çok dikkat et iştahın olmayacak biliyorum ama beslenme çok önemli meyve tuket bol bol. Bol bol su iç. İstirahat et. Bana annem çok iyi baktı yemiycem canım istemiyor dedikçe zorladı çabuk toparlandim. Tüm kemiklerim ağrıyordu, basım ağrıyordu ateşim oluyordu hergun ağır geçti ama çok şükür iyileştim çok geçmiş olsun