Valla kendim çorapla yatmayı hiç sevmediğimden ve rahatsız ettiğinden üç aylıktan beri falan çorapsız yatırıyorum. Ama kışın uyku tulumu ayaklarını da kapatıyordu yani çorapsızdı ama sıcak oluyordu. Şimdi zaten yaz gündüz uykularında bile mutlaka çıkarıyorum