Satutastan pembehanm vallaha daha bu gğn ki arkadaşımın kızmda takılıydı sordum işte ne için olanınını aldın diye işte hırrçınlığını felan alsın diye dedi ama tam aksine çocuk daha hırçındı ve herşeye ağlıyorar ara çığlıklar atarak bağıra çağıra ağlıyor bence pekte işe yaramıyor aksesuar amaçlı takılabilir tabiki
PrenssAnnesi Saykoogg hayırlı olsun biz çok faydasını gördük gaz problemi falan hep kalkmıştı sizede şifa olsun faydası bol olsun 😘
Saykoogg pembehanm gecemiz çok güzel geçti ağlamadan mışıl mışıl uyudu bu saat oldu daha uyuyor maşallah ağlamaları bi anda kesildi 1 haftadır çok ağlıyor du bu kehribarı alın aldırın 1 günlük tecrübelerim çok iyi şuanlık 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 uyuturkende çoknkolay uyuttum dün ağlamadan uyudu şaşkınım
Saykoogg pembehanm benim aldığım hem kolik bebekler için hem gaz için diş için ve uyku için olanı bilginiz olsun aynı zamanda sertifikasıyla geldi elime test ettim evde orjinal kehribar ❤️
Saykoogg pembehanm deneyimlerimi sabah paylaşcam kehribarla ilk gecemizi yaşıycaz bugün beklemede kalınnn 😂😂
Asl90 pembehanm ben kolye almıştım ama kullanmadım tehlikeli ya boğulur koparır falan ne kadar düğümlü olsada içime sinmedi bi kez taktım dişten dolayı salyasını hemen kesti ama kanıtlanmış bir etkisi yok kehribarın. Ayrıca oğlumu ısırırken yakaladım hemen çıkardım çok riskli bence
Saykoogg pembehanm gündüz uyumadı ama babannesi geldi uzaktan oyüzden uyumadı fakat şimdi uyuttum çok iyi uyudu inşallah da hırçın olmaz gün içinde sakindi çok şükür
poyrazinannesi89 Oğlum 40gunlukten beri kullanıyorum. Mucize mi değil tabi ki ama çok faydasını gördüm bence.disleri kolay çıktı en azından. Bir gece temizlemek için çıkarttım kıyamet koptu denk mi geldi bilmiyorum bir daha seneye cikaricaz☺