Gulserenn-45 Bugun afedersiniz bacak arasi baldirim pişik olmus..krem sreyim derken bidene görsem..Anüsten bi et sarkiyor..ele geliyor bildiginiz..cok korktum eşimi cagirdim o da gördü..Şuan ne yapacağımı bilmiyorum hangi branştan randevu almam lazim
Gulserenn-45 Mihriballimm evet vardı ama uzun zamandır yoktu hiç böyle bsy görmedim..bide çok gaz sorunum oluyor..sezerya olmama ve bebegim 7 aylık olmasına rağmen hep şişkinlik var
pembehanm Canım legene sıcak su dolur otur yarın saat kadar ve her lavabo sonrası zeytınyagı sur yumusayıp tekrar sönüyo erkenden farketmen lazım eger gec farkettıysen doktora gorun
pembehanm Gulserenn-45 benımde basıma bır defa geldı acıdan oturamazdın bende ama bu yontemı okudum denedım bır bucuk haftada kayboldu dene ıstersen
Gulserenn-45 pembehanm küçük bisey değil ama benim baya baya uzun sarkiyor etkisi olur insallah denerim
35izmir Benim de öyle doğumdan sonra dört tane oldu 40 içinde ameliyat oldum onları biraz küçülttüler zamanla içeri girdi onlar şu anlık yok ams çok zor birsey oturulmuyor kalkılmıyo bebek emmek ister valla Allah yardımcınız olsun