Zeyyynep bizim 3 günlükken başladı belirtiler fışkırarak kusmayla. 25 günlük olana kadar sürekli ıkınma kızarma, pişik, huzursuzluk, uyuyamama, yüzünde döküntü (egzama), en son kanlı kaka başladı. Her seferinde götürdüm doktora işte reflu, gaz, sıcaktan isilik olarak geri geldik. En son kanlı kaka da farkı 3 doktora götürdük alerji dedi hepside katı diyete başlattılar. (Ama kacak olmucak diyette) 15 gün geçmezse yumurta ekleniyor. Yine 15 gün gecmezse alerjik seyleri deniyorsun işte. Küçükken alerji testi yanılttığı için önermiyorlar ilerde yaptircaz. Sen deneyerek buluyorsun. Ve inan alerjik ürünü tüketmeyi kestigimde 2. Gün çocuk kendine geldi direk bütün belirtiler bitti