kuzeyalii çok temiz ürünler olmadığı için hamilelikte zehirlenebilme ihtimali var. Ancak emzirirken de aynı şey olabilir. Temiz olduğuna güvendiğiniz yerlerden abartmamak kaydıyla yenilebilir bence. Aslına bakarsak şu an yediğimiz hiç bişey tam olarak temiz değil.