Yemek yediremiyorum. geçen haftaya kadar iyi gidiyordu geçen hafta hastalandı hastalanmadan 2-3 gün önce iştahı kesildi o zaman bu zaman ağzına 2 lokmayı zor koyuyorum. Biberon maması da içmiyor. Devamlı da kaşığa vuruyor. Nasıl aşabilirim denemediğim kalmadı. Pipetli biberonla çorba vereyim dedim onu da içmiyor kafayı yedirecek bana. İştahı olsa her türlü yer. Önceden doyunca kaşığa vuruyordu anlıyordum şimdi daha ağzına bi kaşık götürürken başlıyor vurmaya. Kendi yesin belki yer diyorum olanca yemek yerde. Zaten kilosu öyle aşırı değildi bi hastalandı toparlansın diye uğraşıyorum ama yok. Aç kaldıkça sinirlerim bozuluyor.