Bebegim emerek uyuyordu ama 2 gundur meme istemiyor. Gun boyu agliyordu bende sakinlestirmek amacli turlu turlu sey denerken en son ayagima yastik koyup yatirdim sarki soylemeye basladim hafif de poposuna vurdum uyudu. 2 3 gundur bu sekilde uyuyoruz. Gece uykusuna gecerken emerek uyuyor ama istersem onuda bu sekil uyutabilirim ama bu seferde karni doymadigi icin gece cok kalkar.. simdi size sorum ben yataginda uyutmak istiyorum besiginde korkuluklar var yeni yeni orayi kesfettigi icin yatmiyor ayaga kalkiyor oturuyor. Dizlerimdeyken bi elimi poposuna bi elimle asagidan tutuyorum. Bunu nasil yapabilirim nasil bir yol izlemem gerek bana bu konuda fikir verir misiniz 😊