Serpilctn yani kusarken de kilo alımı normaldi her ay 1 kilo alıyordu kusmadan sonra zaten ek gıdaya başlama dönemiydi yemek yedirdigim için normaldi kilo alımı , kusma döneminde doktor kilo alımı iyi kusmasini sıkıntı etme demişti bana , sizin bebeğiniz nasıl kilo alıyor mu ?