Burun
Arimayaa burun estetiği benimki. Derim ince olmasına rağmen morluk vs olmadı. Doktorum piezo tekniğini kullanıyor ve işinin ehliydi. Ameliyatım güzel geçti. Sonrasında söyleneni yaparsanız kolay atlatırsınız bence. 2019 yılı mart ayında oldum. 10 bine yaptırmıştım. Şimdiki fiyatlarını bilmiyorum. Muayene ücretsizdi