Betl-serkn
Benimde öyle olmuştu o kadar çok sızlama oluyordu ki ama nasıl olduysa belli bi zaman sonra geçti. Ben sıcak su torbasıyla sıcak kompres yapmıştım biraz rahatlatıyordu en azından sizde öyle yapabilirsiniz. Birde sütünüz tamamen iniyordur bebek emdikçe ondan da sızlama olabilir demişlerdi banada. Bir zaman sonra geçiyor ama sabredin geçicektir sizinde.